tisdag 2 december 2014

Vila får man göra när man är död.

Andra december..
Ingen snö,förändringar på jobbet och stressad till 100%..och december har knappt börjat.Not so funny..
När jag kolla på Facebook och Instagram så ser jag alla som börjat pynta och göra iordning inför julen,och jag har knappt fått upp en liten sketen julkula.
-Suck-
Nå,jag ska inte bryta ihop och få ett sammanbrott igen,har redan fått 2 st idag.

Sitter och längtar till operationen som kommer ske om bara 1månad och 3veckor,fy satan va skönt!
Har tagit ledigt i två veckor till en början så får vi se om jag är redo att komma tillbaka efter det.

Angående helgen så jobbade jag lördagen och det gick faktiskt bra.
Slog in lite julklappar,lyssnade på radion och pyntade butiken.Ganska skönt.
Åkte sedan hem och blekte håret och FÖRSÖKTE färga det askblont (min naturliga hårfärg) men misslyckades tappert..
Well,Marcus räddade det med att istället färga det rött.Så nu är jag rödhårig istället,passar nu när julen närmar sig,eller hur?
(Bild kommer senare)

Ska gå ut och ta mig en cigarett och lite kaffe,skriver imorgon eller något senare!

(Såhär brukar det se ut när jag åker mot jobbet.
Bokläsning och kaffe,mhm!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar