tisdag 17 mars 2015

Angående inlägget med "hemuppgiften"

Tänkte efter lite efter att jag skrivit inlägget angående min hemuppgift.
Jag kan förklara en,av många,anledningar varför jag ska göra den och hur den kommer hjälpa mig i framtiden.

En,och den viktigaste,anledning är att jag med hjälp av denna ska kunna åka ner till min hem stad Hudiksvall UTAN att få den ångest,ilska och nervositet dagar innan vi ska åka ner.

Det är svårt att beskriva...
Det känns som att någon sitter på min bröstkorg,jag får svårt att andas och svettas extremt om mina händer,hjärtklappning osv.
När vi väl åker dit parkerar vi nära syrrans butik och går småa vägar.
Går vi förbi någon tittar jag inte upp.

Jag vet..de låter jätte töntigt men så är det iaf.
Och det är just det här som jag ska få hjälp med,att finna ett sorts lugn i att komma tillbaka till Hudiksvall. (inte att flytta dit med att kunna åka och hälsa på min syster UTAN att inte få sova något dagen innan och hjärtklappning)

Tack och hej!
Nu vet ni iaf på ett ungefär vad jag ska göra.
Nu blir det Fast and Furious maraton,
Godnatt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar