tisdag 24 mars 2015

Bajs dag..

Åh äntligen har jag fått lätta på mitt hjärta..
De senaste månaderna har jag inte alls mått bra..egentligen.
Det har,som jag sagt förr,varit mycket med jobbet.Ändringar av tider,vissa åker tidigare än planerat medans jag fått jobba längre osv.
Som sagt,bara strul.
Och imorse rann bägaren över och jag fick en rejäl ångestattack,min första ever.
Kändes som att jag skulle dö.

Kort om saken så löste det sig då min fina vän och kollega kom och hjälpte mig.
Fick även prata av mig då jag inte kunde sluta gråta av lättnad när hon kom.
Om du läser detta  så ska du veta att du är guld värd!<3
Min älskade Marcus åkte också upp,på sin lediga dag,bara för att vara med mig och trösta.
Han bjöd mig på en god lunch på Subway och sedan tog vi bilen hem,min räddare i nöden och älskade gubbe<3

Så det blev en väldigt jobbig dag idag och jag är helt slut..
Skulle egentligen iväg och prata med banken ang lite ändringar osv men orkade inte.

Blev istället hemma och ringde till c.u.l och frågade lite angående utbildningen jag ska söka till hösten.
Linjen heter Behandlingspedagog och är allt jag någonsin letat efter.
Börjat skriva ansökningen men är mycket att fixa innan den ska lämnas in,pust!

Nu ska jag sätta mig och plugga ett litet tag på Högskoleprovet,sedan blir det film och sängen.


Hörs,hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar