torsdag 3 december 2015

-

Hua! Loggade nyss in och såg att det var snart 9 MÅNADER sedan jag skrev här?! Sjukt...

Det har hänt så mycket på dessa månader att jag knappt kan skriva allt i ett inlägg..
Så vi kör en snabb uppdatering..igen,haha!

- För 3 veckor sedan slutade jag mitt jobb som butiksbiträde (var även butiksansvarig i över två månader) på hälsobutiken Life då jag strävar efter att plugga upp mina betyg inför högskoleprovet och vår/höst antagningarna.

- Vi,jag och Marcus, har hunnit renovera hallen,köket och vardagsrummet i lägenheten.Så jäävla skönt!!

- Jag har även ,efter mycket tjat, fått en tid för undersökning av mina utslag och "bölder" som jag har i ansiktet ,hårbotten och ena armvecket.
Ska bli så skönt att,förhoppningsvis,få hjälp med detta..

- Gått till frisören och gjort en ljus brun/blond ombre. Trivs so far~


Nåja det var den snabba uppdateringen de.
Nu ska jag kolla på julklappar så man får de ur världen.


/EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar