tisdag 17 mars 2015

Hemuppgifter

 Åh,ledighet med migrän...precis vad jag ville ha en dag som denna,NOT!

Men nu har jag iallafall fått igång datorn,förstått mig på hur jag laddar över bilder snabbast osv,så nu kan jag även de.
Haha,seg som jag är med elektronik!

Men anyway.
Jag har fått börjat gå hos en psykolog nu och vilken skillnad det har gjort!
Jag känner mig så mycket gladare,piggare och självsäkrare.
Både jag och Marcus ser en stooor skillnad,vilket gör mig otroligt glad för hanns skull eftersom det är han som får ta alla mina utbrott,stackare,

Får med mig uppgifter hem som jag ska göra.
Jag är grymt tacksam för personen jag fick,hon är helt underbar och duktig på sitt jobb.

Här är en av mina "hemuppgifter" som jag ska göra fram till måndag den 30de.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar