tisdag 17 mars 2015

Ledig tisdag med migrän

Ojojoj,precis när jag är ledig så ska jag ju självklart få migrän..Men jag passar på att skriva innan det värsta bryter ut.

Aja,nu är det iallafall inte långt kvar till Högskoleprovet och herregud va jag är nervös!!!
Har läst matte som en tok i 2 veckor men känns ändå som att det kommer gå skit :(
Men jag kommer gå dit och verkligen göra mitt bästa denna gång och inte som förra året då jag bara slarvade och chansade,haha.

Förra veckan gick jag även till frissan och klippte av mig barret.Ja,jag menar verkligen BARRET.
Det var så otroligt slitet att frisören t.o.m. blev på dåligt humör,jävla surpuppa,haha.
Jag skulle egentligen behövt klippa det super kort men det blev en kort page tillsvidare.
Trivs jätte bra med det osvosv.

På jobbet har det inte varit någon större förändring mer än att min fina platschef kommit tillbaka!
Skönt att äntligen ha en person som bestämmer eftersom jag är lite för virrig för det.


Men det som händer idag är väl att jag och Marcus ska ner och säga upp oss från StarGym då vi kommer byta till SportsGym.Ganska smart tycker jag då Sportsgym bara ligger ca 100m från lägenheten,vilket gör att vi slipper leta parkering nere på stan och vi kan gå dit när vi vill på dygnet.

Sedan blir det inte så mycket mer.
Ska ta en powernap nu och se om kanske huvudvärken försvinner,argh!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar